رئيس مجلس الإدارة ورئيس التحريرإلهام شرشر

فن

بعد سقوط حكم حبسه.. أحمد الفيشاوي يوجه رسالة نارية لطليقته

حرص الفنان أحمد الفيشاوي على الرد بعد إلغاء حكم حبسه لمدة سنة والقضاء مجددا ببراءته في قضية امتناعه عن تنفيذ حكم النفقة، بنشر رسالة نارية عبر موقع التواصل الاجتماعي للصور والفيديوهات "إنستجرام".

وقال الفيشاوي في تعليقه: "هند الحناوي فشلت أنها تحبسني سنة بمعرفة بنتي لينا.. ده الوقت أني أقولكوا اللي حصل بااختصار.. أنا بشوف لينا من وهي عندها ٣ سنين بعد ما المشاكل خلصت بيني و بين مامتها وبالتالي كنت بصرف على أكلها، شربها، هدومها ومدرستها الكندية في مصر".

وأضاف: "هند فهمتها عكس كده بس انا عندي ما يثبت ذلك.. لما لينا تمت ١١ سنة هند اقترحت أننا نوديها مدرسة خاصة في لندن لتدرس الفنون غناء، تمثيل، وإخراج .. ألخ".

وتابع: "تحمست جدا عشان كنت شايف فيها موهبة كبيرة.. قدمت في المدرسة ووافقت على السفر.. وأول ما هند وصلت بلينا أنجلترا نقلتها من المدرسة ومن لندن إلي كِنت (Kent) لمدرسة مش تخصصها الفنون بمصاريف أقل بكتير وحطت فلوس مدرسة بنتي في جيبها وأيضآ عندي ما يثبت ذلك في الوقت المناسب".

وأضاف: "أنا مش بالوم على لينا علشان كذبوا عليها كتير وغالبآ هي هتشوف الصور دي و يمكن تفتكر أني كنت موجود عشانها وبحبها وما زلت".